סטריט קארט בטוקיו! הרפתקת סוף שבוע לחבורת גברים
הקסם של גו-קארט על כבישים אמיתיים – כי עם חברים הכל יותר כיף
אם אתם מחפשים פעילות מרגשת לעשות עם החבר’ה בטוקיו, סטריט קארט זו בהחלט אופציה שווה. הייחוד של יפן הוא שאפשר לנסוע על כבישים אמיתיים – ואותו רגע שאתה עוצר ברמזור ומחליף מבטים עם הנהג במכונית לידך, ושניכם מחייכים אחד לשני? התחושה הזו היא משהו שאי אפשר לחוות בשום פעילות אחרת.
טיולים של חבורת גברים זה עניין מורכב לפעמים. לכל אחד תחביבים אחרים, ולמצוא משהו שכולם ייהנו ממנו זה לא פשוט. אבל עם סטריט קארט, בין אם אתה חובב נהיגה מושבע או לא ממש, בין אם באת לטייל בטוקיו או לחפש אדרנלין – יש סיכוי טוב שכל החבורה תיהנה בגדול.
למה Street Kart?
יש כמה חברות שמציעות סטריט קארט בטוקיו, אבל ל-Street Kart יש כמה נקודות שכדאי לשים לב אליהן.
קודם כל, איכות המדריכים. הצוות מאומן לעבוד עם נהגים זרים, ולפי מה שאנשים מספרים, התקשורת באנגלית זורמת בלי בעיות. אין חשש ללכת לאיבוד, והם דואגים לביטחון לכל אורך הדרך. לא לחינם הם היו חלוצים בתחום הזה.
שנית, מצב הרכבים מתוחזק ברמה גבוהה. עם יותר מ-250 קארטים בניהול, התחזוקה ברצינות. זה כמו עם כל ציוד אאוטדור – מצב הציוד משפיע ישירות על איכות החוויה.
ומבחינת ניסיון – הנתונים מדברים בעד עצמם: יותר מ-150,000 סיורים, למעלה מ-1.34 מיליון לקוחות, וממוצע דירוג של 4.9 מתוך 5.0 עם יותר מ-20,000 ביקורות. כשאתה חדש בעניין, המספרים האלה נותנים ביטחון.
יש להם 6 סניפים בטוקיו, אז אפשר לבחור נקודת יציאה לפי המלון או תוכנית הטיול שלכם – אקיהברה, שיבויה, אסאקוסה ועוד, כל אחד עם מסלול שונה שמציג צד אחר של העיר.
יש גם השכרת תחפושות, ואם כל החבורה מתלבשת ביחד – מובטחות תמונות שיישארו איתכם לכל החיים.
איך לסחוט את המקסימום כחבורת גברים
תקבעו מראש מי מצלם
אם למישהו יש GoPro, תמנו אותו לצלם הרשמי של הקבוצה. הסרטונים מהנסיעה שווים זהב אחר כך. תתאמו מראש איפה לחבר את המצלמה – על הקארט או על הקסדה.
אם מצלמים בסמארטפון, שימו אותו בכיסוי עמיד למים. מזג האוויר בטוקיו משתנה מהר, וגם הרעידות בזמן הנסיעה יכולות לגרום לנפילה.
תכננו את הלפני ואחרי
כי הסיור מודרך, המסלול קבוע מראש. אי אפשר לעצור באמצע כמו ברכב שכור, אז הטריק הוא לנצל נכון את הזמן לפני ואחרי.
קפה לפני הסיור לתכנון אסטרטגיה, איזאקאיה אחרי לסקירת הרגעים הגדולים של היום. בירה אחרי פעילות פיזית – אין על זה, נכון? בזמן הנסיעה מתרכזים, לפני ואחרי נהנים עם החבר’ה – זה האיזון הנכון.
מתי לצאת?
אני ממליץ על סיור מאוחר, לקראת ערב או בלילה. כשהשמש שוקעת ואורות הניאון מתחילים להאיר את טוקיו, המראה מהמושב הנמוך של הקארט – זה משהו אחר לגמרי.
ביום גם נחמד, אבל נסיעה בין אורות הלילה זה משהו שנשאר בזיכרון. אם רוצים תמונות אווירתיות, תכוונו לשעת הזהב – בין השקיעה לחושך.
טיפים לחוויה בטוחה
בטיחות קודמת לכל, תמיד. גם בסטריט קארט.
לגבי רישיון נהיגה – ייתכן שתצטרכו רישיון נהיגה בינלאומי, אז בדקו את הפרטים בעמוד רישיונות הנהיגה באתר הרשמי לפני שאתם מגיעים. חבל להזמין ואז לגלות ביום עצמו שאי אפשר לנהוג.
גם מזג האוויר משנה. בגשם בדרך כלל יוצאים, אבל בשלג מבטלים – אין צמיגי שלג, וזה גם מה שהחוק דורש. אם אתם מתכננים בחורף, תשאירו יום גיבוי לכל מקרה.
בזמן הנסיעה, תקשיבו למדריך. זו כביש ציבורי עם מכוניות אמיתיות ורמזורים. אני מבין את הרצון להשתולל עם החבר’ה, אבל בזמן נהיגה – ריכוז.
מההזמנה ועד ליום הגדול
מזמינים דרך kart.st – פשוט ומהיר. לקבוצה כדאי לקבוע תאריך מוקדם ולהזמין לכולם ביחד. השעות הפופולריות מתמלאות מהר, במיוחד בסופי שבוע, אז תזמינו עם מרווח.
מידע נוסף על הסיורים והסניפים אפשר למצוא גם כאן.
ביום עצמו, תגיעו קצת לפני הזמן שנקבע. תקבלו הסבר מהצוות על איך להפעיל את הקארט ועל חוקי הבטיחות – אפילו אם זו הפעם הראשונה שלכם, אין מה לדאוג. בוחרים תחפושת, מתחלפים, ויוצאים לדרך.
במהלך הסיור המדריך נוסע בראש והקבוצה אחריו. יש עצירות בנקודות צילום, אז תהיו מוכנים ללחוץ על הכפתור.
לסיכום: זיכרונות בלתי נשכחים עם החבר’ה בטוקיו
אם אתם מגיעים לטוקיו כחבורת גברים, סטריט קארט יכול להיות שיא הטיול. תחושת הרוח כשדוהרים ברחובות טוקיו, ההתלהבות שמגיעה כשאתם יחד, וסיפור שילווה אתכם הרבה אחרי שתחזרו הביתה – הכל ארוז בפעילות אחת.
כשחווים משהו יחד, הקשר מתחזק. סטריט קארט הוא בדיוק כזה. לבד זה כיף, אבל עם חברים זה כפול ומכופל.
בטיול הבא לטוקיו, שלבו את זה בתוכנית. סביר להניח שתסיימו עם תחושה של “טוב שעשינו את זה”.
הערה לגבי תחפושות
בחנויות שלנו אנחנו לא משכירים תחפושות הקשורות לנינטנדו או “מריו קארט”. אנחנו מציעים רק תחפושות שמכבדות את זכויות הקניין הרוחני.